Tuesday, December 11, 2012

Abu Dhabi ya habibi - (3)

FERRARI WORLD ABU DHABI


ALHAMDULILLAH. Setakat ni inilah theme park yang terrr mahal yang pernah aku pergi. Tak silap aku tiket sorang 300++ dirham lah.. Tak pulak aku bertanya dengan mr.R... Dah dia mengajak kan..aku dan anak-anak ikut je la.


Sampai je kat situ ramai jugak yang aku tengok orang beratur beli tiket. Tunggu tak lama sebab kaunter banyak dibuka. Aku sampai dalam pukul 3ptg dan tutup dalam pukul 8pm. Sini tak dibenarkan bawa masuk makanan dan air. Jadi yang takde anak kecik yang bawak bagpack memang kena check.


Inilah gaya yang jurukamera mintak kami pose setelah dapat tiket di tangan..Hehehe


Padan ler mahal..tempatnya indoor stadium berhawa dingin kecuali roller coster yang paling laju dalam dunia berada di luar stadium. Aku takde ler ingin nak naik rollercoster tu..zaman muda dah berlalu. Aku tengok je rollercoster tu..bunyi je dah gerunkan aku..bunyi macam kereta F1 memecut dengan laju.


Inilah tempat history development F1. Dapat ler tengok model kereta ferrari terawal sehingga the latest model.


Antara model yang terawal..hodoh betul ..hehehe


Model ni rupa katak..


Haa..yang ini cantikkan..

Cukup la gambar ferrari ni..Aku ni bukannya minat pun..layan je laa suami tercinta ni dengan kereta-kereta idamannya.

posted from Bloggeroid

1 comment:

  1. Waa... masuk sini. Memang confirm termahal. Tapi macam Zaida cakap kan... suami tercinta dah ajak... ikut ajelah...

    ReplyDelete