Wednesday, April 4, 2012

Mana hilangnya kertas A4 ni...?

Hari ni mengemas laci meja tulis Irfan.
Terperanjat bukan main..Banyaknya kertas.. Aku pun selak satu persatu tengok apa yang ditulis sampai banyak banyak ni...
Rupanya ini kerja anak bujang aku.. Melukis.
Padan ler stok kertas A4 makin nipis. Kalau si Angah memang terang terang dia amik buat boomerang laa buat roket la.. Buat X la..macam kekreatifannya.
Tapi si Along ni memang buat kerja senyap senyap. Dia tau aku akan bising bila dia atau adiknya ambil kertas A4 buat entah apa-apa.
Bila tengok hasil lukisannya tak sangka dia berbakat.
Aku memang ler tangan keras bila bab melukis. Tapi mata dan otak aku memang pandai menghargai lukisan orang. Inilah antara hasil-hasilnya.









posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. aku berseni .... lukisan yg last paling menarik! :)

    ReplyDelete
  2. Mala.. mana seni hang.. ?? tak pernah aku tengok hang lukis.. Lukis atas.dapoq naa

    ReplyDelete
  3. hehehe .. lebih kurang same je anak2 you dgn mine .. harith asek lukis .. abih buku latihan skola dia kerjakan ( addoiii) .. topik gambo pon lebih kurang gak.. haha .. tp so far xde laa gambo animals n boyband .. hikhikhik

    umr plak tak abih2 buat aeroplane .. pantang nampak paper , buat roket ..kat skola asek kenen kertas dr cikgu ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boyband mcm nk masuk era remaja ler pulak.. era yg menakutkan.

      Delete